کهگیلویه و بویر احمد
امروز دوشنبه  ۲۶ آبان ۱۴۰۴
سرویس:اخبار استان
تاریخ خبر : پنج شنبه ۸ آبان ۱۴۰۴- ۱۵:۱۵
تأکید بر شفاف‌سازی، تقویت زیرساخت‌ها و ارتقای حکمرانی مشارکتی در نشست مجمع عمومی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد
نشست مجمع عمومی استانی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور صارم رضایی، مدیرکل مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر کشور، محمدحسن یزدان‌پناهی، مشاور حوزه معاونت حقوقی و امور استان‌ها، و سید عادل رهبریان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان، برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد؛ در این نشست، اعضای مجمع به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه‌های اجرایی، حقوقی و ساختاری پرداختند و بر لزوم هماهنگی بیشتر میان واحدهای استانی و ستادی تأکید کردند. صارم رضایی در سخنان خود با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی فرآیندها و تقویت ظرفیت‌های قانونی و اجرایی جمعیت هلال‌احمر در استان، این موضوع را یکی از محورهای اصلی بهبود عملکرد جمعیت دانست. وی تأکید کرد:تقویت شفافیت، پاسخ‌گویی و هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف، زمینه‌ساز اعتماد عمومی و ارتقای کیفیت خدمات انسان‌دوستانه است. رضایی همچنین افزود: از ارتقای پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و افزایش آمادگی عملیاتی گرفته تا توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات حمایتی، همه در راستای افزایش تاب‌آوری استان در برابر حوادث و بحران‌ها دنبال می‌شود. در ادامه، محمدحسن یزدان‌پناهی ضمن تبیین جایگاه حقوقی مجامع استانی، نقش آن‌ها را در ارتقای حکمرانی مشارکتی و بهبود روندهای اجرایی جمعیت هلال‌احمر تشریح کرد و بر ضرورت ارتباط مؤثر میان سطوح استانی و ستادی تأکید داشت. همچنین سید عادل رهبریان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه ملی جمعیت، بر عزم جدی خود برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش نقش‌آفرینی هلال‌احمر در سطح استان تأکید کرد. وی اظهار داشت: فعالیت خود را با شعار متعالی بر مدار کرامت و نوآوری، در مسیر خدمت و تاب‌آوری آغاز کرده‌ام و بر آنم تا با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته و نگاهی پیشرو، گام‌های مؤثر و ماندگاری در مسیر تحقق اهداف عالیه این نهاد انسان‌دوستانه بردارم. این نشست به‌عنوان فرصتی برای تبادل‌نظر، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی جهت بهبود عملکرد جمعیت هلال‌احمر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
© 2022 - info@rcs.ir